EL VALOR DE L'ESPECIALITZACIÓ
Apliquem 20 anys d’experiència en el sector hostaler en la creació d’un software propi capaç de cobrir les necessitats concretes del mercat i de cada client.
Apliquem 20 anys d’experiència en el sector hostaler en la creació d’un software propi capaç de cobrir les necessitats concretes del mercat i de cada client.
Coneixem la realitat de l’hostaler i confeccionem un servei de consultoria, atenció i assistència tots els dies de la setmana, capaç de solucionar ràpidament qualsevol problema.
Propers i accessibles, escoltem al nostre client per innovar contínuament les nostres eines i adaptar-les ales seves necessitats.
Central Cash, 365 dies a l’any al costat de l’hostaler.
L’especialització és la clau a l’hora d’afrontar els reptes futurs i és allà on resideix l’esperit de la nostra empesa. El departament de programació de Central Cash desenvolupa el seu popi software bastant-se al coneixement profund del mercat hostaler, proporcionat per un equip professional amb 20 anys d’experiència en l’administració de locals propis.
La nostra trajectòria ens permet conèixer la casuística diària de les empreses dels nostres clients i gràcies a la nostra versatilitat i flexibilitat podem oferir una eina a mida que satisfà les necessitats de cada restaurant o bar. Central Cash no només proporciona un terminal de punt de venda, sinó que opera com una extensió del negoci del hostaler oferint consultoria, formació i servei d’atenció i manteniment.
Central Cash proporciona solucions informàtiques que faciliten la gestió del negoci de l’hostaler a través del terminal de punt de venda.
Posem a disposició dels nostres clients varies solucions tecnològiques que complementen les avantatges que ofereix el nostre software Easy Cash. Una selecció internacional de terminals portàtils orientats al sector hostaler, per las eva ergonomia, disseny i resistència d’una marca líder en terminals portàtils com és Orderman. Cadascun d’ells ha sigut desenvolupat per cobrir les necessitats de cada perfil professional.
– Columbus 900 -El Columbus900 és l’últim dispositiu de referència per a punts de venda (point of sale, POS), de NCR Orderman, dissenyat per respondre a les necessitats dels nostres clients més exigents. El seu exclusiu disseny Orderman, assegura l’aspecte més elegant per qualsevol entorn de restaurant i gràcies al seu processador Quad Core, la velocitat està garantida en tot moment. Amb la seva contrucció sense ventilador, gestió intel·ligent de cables i pantalla True Flat, el Columbus900 mantindrà la seva estació de treball neta i ordenada.
Que la presa de comandes sense fils amb Orderman ajuda a estalviar temps i diners i que augmenta significativament l’eficàcia en la gastronomia son fets indiscutibles. Que Orderman aporta a la gastronomia una facturació inclús fins un 25% major també és cosa sabuda. Però, la novetat és que la presa de comandes sense fils és ara més ràpida, més fiable i més fàcil encara. Gràcies a la 7ª generació del Orderman: NCR Orderman7! Beneficia’t de la perícia tècnica i de l’impetud incansable del nostre superheroi.Aquest equip fixa estàndards tant amb la seva durada en funcionament extremadament prolongada de fins a 18 hores com amb la seva pantalla de gran potència lluminosa, l’elevada qualitat dels seus materials, la seva insuperable resistència i el seu maneig senzill. Darrere d’aquest equip desenvolupat específicament per donar resposta a les necessitats de la gastronomia s’amaguen més de 20 anys d’experiència i el més alt saber fer. Per aquest motiu, el nou Orderman pot disposar també d’una garantia de fins a 5 anys”tot inclòs” lliure de preocupacions.
Amb Orderman5, tot restaurador jugarà en la lliga professional. A l’hora de desenvolupar Orderman5 ens hem centrar exclusivament en els aspectes que vustè necessita per aconseguir processos de treball el més fluïds i eficients possible en el dur dia a dia del seu restaurant.
Gràcies als nostres equips desenvolupats especificament per a la gastronomía, un servei ràpid i fiable es converteix en quelcom natural, que es tradueix en un 25% més de vendes.
Les avantatges competitives del nostre software Easy Cash es basen en la realitat diària de l’hostaler.
— Optimització en temps real dels diferents departaments del restaurant: cuina, barra, menjador i caixa de cobrament.
— Control total dels diferents tipus de venda des del TPV.
— Simplificació en els temps d’atenció al client a través de l’enviament d’ordres a impressores.
— Front Office que garanteix el cobrament total de tots els productes que es serveixen, tant de cuina com de barra.
— Possibilitat de canvi de tarifes i ordres a cuina al moment.
— Enviaments automàtics d’informació a l’oficina, central, casa o ordinador personal.
— Atenció remota sense entorpir l’operativa diària (canvi de preus, alta d’articles, etc.)
Easy Mobile és una aplicació que permet la presa de comandes i posterior enviament de comandes a cuina i barra mitjançant un terminal de mà tipus Orderman.
Les comandes s’introdueixen mitjançant llapis tàctil -model MAX2, per a major comoditat i rapidesa -en una pantalla que no enlluerna (antienlluernadora).
La pantalla ha estat desenvolupada especialment per al sector de la gastronomia. Es manté operativa fins durant 18 hores sense necessitat de recàrrega. Resistent als cops i a les càrregues mecàniques, i estanca a l’aigua. La part inferior és personalitzable, de manera que els plats i begudes més corrents reben la seva pròpia posició i color. Així, gran part de les comandes són processades amb un únic toc.
Control Cash és una aplicació que permet conèixer al detall tot allò que ha passat en el punt de venda durant la jornada al teu restaurant. Ofereix la possibilitat de realitzar canvis a temps real des del propi local o des del domicili del client.
— Control Cash Back Office.
— Inventaris i cost del producte.
— Consultes ràpides de llistats.
— Control de escandalls.
— Anàlisi i estadístiques.
— Explotació i vendes.
— Recursos humans.
— Control de Stock.
A Central Cash garantim l’eficàcia de les nostres aplicacions i la qualitat del servei d’atenció al client.
Prioritzem la mateixa manera l’eficàcia de les nostres aplicacions i la qualitat del servei d’atenció al client. Comprenem la magnitud del problema que causa al client el deteniment de l’activitat del seu negoci i per tal de solucionar proporcionem assistència tècnica in situ els set dies de la setmana. La cobertura de qualsevol manteniment es realitza de:
dilluns a divendres — 9:00h a 23:00h
dissabtes, diumenges i festius —10:00h a 21:00h
Assitència Técnica anual
TIPUS A
Inclou la trucada telefònica i connexió remota per a reparacions derivades de problemes del sistema, modificacions de la configuració a nivell operatiu, formacions en oficines Central Cash, equips en dipòsit, intervencions in situ i les seves hores tècniques.
Assitència Técnica anual
TIPUS B
Inclou la trucada telefònica i connexió remota per a reparacions derivades de problemes del sistema, modificacions de la configuració a nivell operatiu i formacions en oficines Central Cash, així com equips en dipòsit.
Assitència Técnica anual
TIPUS C
Inclou la trucada telefònica i connexió remota per a reparacions derivades de problemes del sistema i modificacions de la configuració a nivell operatiu.
Augmenta les vendes amb un servei al client més eficaç.
Després d’haver estat homologats per la casa Azkoyen Cashlogy per a la integració dels seus calaixos d’efectiu amb el nostre sistema de gestió punt de venda, us detallem algunes característiques per les que el nostre clients es poden veure beneficiats a l’hora d’instal·lar en els seus locals aquests calaixos intel·ligents.
Els teus clients podran pagar amb tots els bitllets i monedes en circulació, des de 1 cèntim fins a 500€.No et quedaràs sense canvi per als teus clients.
Amb Cashlogy podràs adaptar l’estoc de seguretat per tipus de moneda i bitllet en funció de les necessitats reals del teu negoci. Els teus treballadors aprendran fàcilment a utilitzar Cashlogy.
Compta amb una guia de colors intuïtiva per l’acceptació, devolució i el rebuig de bitllets o monedes i per les possibles incidències.
Pot ser usat pel treballador o pel client. La introducció de l’efectiu en Cashlogy pot ser realitzada pels teus empleats o pels teus clients en funció del tipus de local i benefici cercat: higiene, disminució de furts, etc.
Al final del dia el quadrament de caixa ja ho fa la màquina no ho fa el personal del local, amb la qual cosa tens una tranquil·litat per part de l’empresa i per part de l’equip humà que sempre és positiva per a tothom.
Nosaltres creixem junt als nostres clients.
Escoltem la necessitat de cadascun d’ells per oferir un servei a mida, el que ens ajuda a millorar diàriament la nostra eina i servei.
Preguntes freqüents
Coneix alguna de les necessitats plantejades per els hostalers i resoltes per Central Cash.
Treballen amb nosaltes:
Posa’t en contacte amb nosaltres, resoldrem els teus dubtes el més aviat possible.
Delegació Madrid
Telf. 91 125 06 87
Delegació Barcelona
Centre Empresarial City Park. Edifici Bruselas planta baixa
Ctra. de l’Hospitalet, 147-149
08940 Cornellà de Llobregat, Barcelona
Telf. 93 115 80 80
central@centralcash.es
Avís legal