EL VALOR DE L'ESPECIALITZACIÓ

Apliquem 20 anys d’experiència en el sector hostaler en la creació d’un software propi capaç de cobrir les necessitats concretes del mercat i de cada client.

VETLLEM PEL TEU NEGOCI

Coneixem la realitat de l’hostaler i confeccionem un servei de consultoria, atenció i assistència tots els dies de la setmana, capaç de solucionar ràpidament qualsevol problema.

LA SATISFACCIÓ DE CADA CLIENT COMPTE

Propers i accessibles, escoltem al nostre client per innovar contínuament les nostres eines i adaptar-les ales seves necessitats.

Empresa

Central Cash, 365 dies a l’any al costat de l’hostaler.

CENTRAL CASH

L’especialització és la clau a l’hora d’afrontar els reptes futurs i és allà on resideix l’esperit de la nostra empesa. El departament de programació de Central Cash desenvolupa el seu popi software bastant-se al coneixement profund del mercat hostaler, proporcionat per un equip professional amb 20 anys d’experiència en l’administració de locals propis.

MISSIÓ I VISIÓ

La nostra trajectòria ens permet conèixer la casuística diària de les empreses dels nostres clients i gràcies a la nostra versatilitat i flexibilitat podem oferir una eina a mida que satisfà les necessitats de cada restaurant o bar. Central Cash no només proporciona un terminal de punt de venda, sinó que opera com una extensió del negoci del hostaler oferint consultoria, formació i servei d’atenció i manteniment.

Solucions

Central Cash proporciona solucions informàtiques que faciliten la gestió del negoci de l’hostaler a través del terminal de punt de venda.

Posem a disposició dels nostres clients varies solucions tecnològiques que complementen les avantatges que ofereix el nostre software Easy Cash. Una selecció internacional de terminals portàtils orientats al sector hostaler, per las eva ergonomia, disseny i resistència d’una marca líder en terminals portàtils com és Orderman. Cadascun d’ells ha sigut desenvolupat per cobrir les necessitats de cada perfil professional.



Distribuidor del año

Columbus 300 – Aquest terminal esdevé la primera classe en qualitat Orderman acreditada i servei tot inclòs. És ideal tant per instal·lacions independents com per terminals de ret.

Columbus 500 – Brinda la possibilitat de connectar directament amb l’estació base o antena Orderman. D’aquesta manera, és possible utilitzar rets de radiofreqüència Orderman sense necessitat de més ajustos.

Columbus 700R – Un model d’alt rendiment amb prestacions gràfiques superiors. Incorpora un router Ligth integrat que permet connectar fins a tres antenes Orderman. Les seves característiques el converteixen en un terminal ideal per grans rets de comandaments Orderman.

Que la presa de comandes sense fils amb Orderman ajuda a estalviar temps i diners i que augmenta significativament l’eficàcia en la gastronomia son fets indiscutibles. Que Orderman aporta a la gastronomia una facturació inclús fins un 25% major també és cosa sabuda. Però, la novetat és que la presa de comandes sense fils és ara més ràpida, més fiable i més fàcil encara. Gràcies a la 7ª generació del Orderman: NCR Orderman7! Beneficia’t de la perícia tècnica i de l’impetud incansable del nostre superheroi.Aquest equip fixa estàndards tant amb la seva durada en funcionament extremadament prolongada de fins a 18 hores com amb la seva pantalla de gran potència lluminosa, l’elevada qualitat dels seus materials, la seva insuperable resistència i el seu maneig senzill. Darrere d’aquest equip desenvolupat específicament per donar resposta a les necessitats de la gastronomia s’amaguen més de 20 anys d’experiència i el més alt saber fer. Per aquest motiu, el nou Orderman pot disposar també d’una garantia de fins a 5 anys”tot inclòs” lliure de preocupacions.

Tràfec i falta de temps és el que viu l’hostaler en la seva jornada habitual. Un problema que, a més, és independent a la mida del local. Gràcies a Orderman MAX2 el servei a tota empresa de restauració millora i s’agilitza. Amb l’ajuda de la MenuCard es configura la interfície tàctil de l’usuari segons les seves pròpies necessitats. La major part dels plats i begudes consumits es poden ordenar amb un lleu contacte, i les demandes dels comensals tot i ser complicades ja no són un problema gràcies a la funció tàctil.

EASY CASH

SOFTWARE PENSAT PER
I PER A HOSTALERS

EASY MOBILE

TECNOLOGÍA PER
LA GASTRONOMIA

CONTROL CASH

AMB TÚ A L’ADMINISTRACIÓ
DIARIA DEL TEU LOCAL

Manteniment

A Central Cash garantim l’eficàcia de les nostres aplicacions i la qualitat del servei d’atenció al client.

Prioritzem la mateixa manera l’eficàcia de les nostres aplicacions i la qualitat del servei d’atenció al client. Comprenem la magnitud del problema que causa al client el deteniment de l’activitat del seu negoci i per tal de solucionar proporcionem assistència tècnica in situ els set dies de la setmana. La cobertura de qualsevol manteniment es realitza de:

dilluns a divendres — 9:00h a 23:00h
dissabtes, diumenges i festius —10:00h a 21:00h

TIPUS DE MANTENIMENT


Manteniment anual
TIPUS A

Inclou el manteniment telefònic i connexió remota per a reparacions derivades de problemes del sistema, modificacions de la configuració a nivell operatiu, formacions en oficines Central Cash, equips en dipòsit, intervencions in situ i les seves hores tècniques.

Manteniment anual
TIPUS B

Inclou el manteniment telefònic i connexió remota per a reparacions derivades de problemes del sistema, modificacions de la configuració a nivell operatiu i formacions en oficines Central Cash, així com equips en dipòsit.

Manteniment anual
TIPUS C

Inclou el manteniment telefònic i connexió remota per a reparacions derivades de problemes del sistema i modificacions de la configuració a nivell operatiu.

Consultoria

Un suport a la gestió del teu negoci.

CENTRAL CASH CONSULTING

Actua com un departament extern al client format per professionals que analitzen els processos de gestió del seu negoci i li proporcionen assessoria i formació sobre la base de l’experiència adquirida en el sector hostaler.

El nostre objectiu és trobar amb l’empresari els sistemes d’informació que millor s’adaptin a les seves necessitats i objectius de mercat, obtenir sistemes més productius a menor cost.

  • Assistència remota i / o “in situ”
  • Outsourcing de sistemes
  • Monitorització de sistemes
  • Alarmes proactives
  • Manteniment preventiu
  • Entorns Microsoft, Clúster Microsoft
  • Active Directory
  • Entorns virtuals VmWare
  • Sistemes globals d’antivirus
  • Solucions Backup

Clients

Nosaltres creixem junt als nostres clients.

Escoltem la necessitat de cadascun d’ells per oferir un servei a mida, el que ens ajuda a millorar diàriament la nostra eina i servei.


Preguntes freqüents
Coneix alguna de les necessitats plantejades per els hostalers i resoltes per Central Cash.

  • A vegades, quan emeto el tiquet de caixa amb la forma de pagament sol·licitada pel client, he canviar-la de visat a efectiu o viceversa. És possible canviar de forma de pagament a posteriori per poder quadrar les caixes amb exactitud en els imports i les seves maneres de pagament?

    Sovint passa que, per exemple, en pagar amb Visa i emetre el tiquet, la transacció no pot realitzar-se per denegació de la targeta o fallades de connexió. Es disposa en el punt de venda d’una opció per triar el tiquet ja facturat i poder canviar les seves formes de pagament.

  • Últimament molts clients arriben amb ofertes tipus LetsBonus o El Tenedor, i servim menjar i beguda amb un 30% o 50% de descompte. Puc generar tantes promocions com vulgui sense necessitat de crear articles amb diferents preus segons l’oferta?

    Sí, hi ha l’opció de generar promocions amb descomptes, així com de crear tarifes diferents per al mateix article sense necessitat que l’empleat hagi de saber si un article ha de marcar-se amb un preu o un altre depenent de l’oferta.

  • La meva operativa de venda es surt de la dinàmica habitual de qualsevol restaurant ja que quan el client demana la seva comanda en caixa i abona el compte, li lliurem un nombre de comanda que portarà a la seva taula. Un cop preparat la seva comanda, l’hi portem.

    Desenvolupem el nostre propi programa de venda i gestió, per la qual cosa és totalment parametritzable a les necessitats del client. Podem adequar-nos, amb una gran flexibilitat, a la venda i necessitat de cada moment, o tipus de negoci.

  • Cada dia em veig obligat a sortir a fer fotocòpies del menú, ¿és possible poder confeccionar-lo des del TPV i imprimir des de la impressora de factures?

    Sí, hi ha una opció directa des del terminal punt de venda que permet a l’empleat o persona encarregada d’omplir els camps destinats a cada plat de primers, segons i postres. Després s’imprimeixen des de la impressora tèrmica de factures tantes còpies com es necessitin. Fins i tot es poden fer canvis de plats que s’esgotin durant el servei, reemplaçar-los per altres i tornar a imprimir la nova oferta de menú.

  • Cada vegada són més els clients que a l’hora de pagar la seva factura sol·liciten que apareguin dades fiscals de la seva empresa en el mateix tiquet que es porten del meu local.

    Sempre podrem lliurar als nostres clients una factura amb les seves dades fiscals emesa des de la pròpia impressora de la caixa, tant si ens van donar aquestes dades prèviament a l’entrar al local com si ens els donen en el moment de pagar la factura.

  • De vegades estic al restaurant i m’agradaria veure informes ràpids de les meves vendes, anul·lacions, consultes, etc. És possible tenir alguns dels meus informes preferits en el TPV del local per poder-los mirar sense necessitat d’interrompre l’operativa? I sense haver de sortir i entrar al programa de venda?

    Sí, podem configurar el terminal punt de venda perquè només amb clau personalitzada pugui veure aquells informes més usuals; tant de la venda d’aquest mateix dia com de dies anteriors i, si ho desitgem, imprimir-los a través de la impressora de tiquets.

  • Estic descontent amb el programa de venda actual del meu local. Puc aprofitar tot el maquinari que tinc i implementar la vostra aplicació?

    Sí, caldrà que sigui un terminal punt de venda tipus PC. Sempre buscarem l’opció més favorable perquè la nostra aplicació treballi amb el seu maquinari amb un rendiment 100% fiable en el dia a dia del seu local.

  • És possible que quan es realitzi el tancament de caixa a la nit, la persona encarregada de fer la “Z” no pugui veure ni quadrar els imports finals de manera que no hagi de saber si sobra o falta diners?

    Així és. Des de l’aplicació Easy Cash Server es poden realitzar liquidacions detallades on l’empleat ha d’omplir cada cel·la per poder fer el tancament “Z” o bé fer la liquidació cega on no sap quin és el resultat de quadri de caixa.
  • Actualment no m’atenen incidències en l’operativa de venda del sistema en caps de setmana o festius. Puc disposar d’algun tipus de servei que em cobreixi aquest problema eventual?

    Sí, disposem de diferents tipus de manteniment que cobreixen no només els horaris més àlgids de la nostra operativa, com poden ser els serveis de menjars i sopars, sinó que a més abasten caps de setmana i festius. En cas de ser un problema de maquinari o peces de difícil solució, li proporcionem un terminal de substitució fins a la reparació de l’avaria.

  • Puc desplaçar o modificar des del meu TPV la situació de les taules i tamborets?

    Pot modificar, desplaçar la situació de les taules; i també pot canviar el nombre de les mateixes fent clic amb el dit la taula triada i col·locant-la en la nova posició desitjada.

  • A més dels missatges a cuina ja establerts, puc generar un missatge nou que avisi a cuina en qualsevol moment?

    Sí, hi ha una opció on podem canviar en cada moment la descripció de l’article, el seu preu o missatge a cuina només per a una acció concreta, sense modificar la fitxa base d’aquest producte per a la resta d’empleats.

  • Alguns clients em demanen el tiquet que van oblidar emportar-se. Podria tenir l’opció de tornar a imprimir aquest tiquet encara que hagin transcorregut diversos dies?

    Sí, no només d’aquest mateix dia, sinó de dies anteriors. Es realitza una recerca per data i s’identifica el tiquet per hora, import o detall de les consumicions.

  • Puc fer canvis d’articles o de personal des del meu portàtil directament al TPV sense interrompre l’operativa del meu local?

    Sí, sempre que tingui ADSL al local es pot connectar directament al terminal de punt de venda i fer canvis o consultar informes en temps real sense interrompre el servei.

  • Puc dividir el total del compte entre diversos comensals i que cada un d’ells pugui portar el seu tiquet detallat amb el que va consumir i fins i tot amb les diferents formes de pagament?

    Sí, és una forma molt dinàmica, àgil i intuïtiva per a l’empleat que permet evitar llargues cues.


Treballen amb nosaltes:

Contacte

Posa’t en contacte amb nosaltres, resoldrem els teus dubtes el més aviat possible.



Delegació Madrid
Telf. 91 125 06 87

Delegació Barcelona
Centre Empresarial City Park. Edifici Bruselas planta baixa
Ctra. de l’Hospitalet, 147-149
08940 Cornellà de Llobregat, Barcelona
Telf. 93 115 80 80

central@centralcash.es
Avís legal

Nom

Email

Telèfon

Missatge

ENTRAR CANCELAR
Usuario incorrecto